~1 Time to say hello!

A więc, witam. ^^
Znajdujecie się właśnie na samym początku przygody z moim nowym blogiem. Naszym blogiem.
Pora się przedstawić..

Tak, to ja. *u*
Oczywiście w moim wyobrażeniu.
W każdym poście będę starała się zamieszczać mój rysunek, dotyczący tematu o, którym będę pisać. Mam nadzieję, że mi to wyjdzie, bo wiele razy próbowałam, ale niestety lenistwo zwyciężało.
Blogować będę głównie o Postcrossing (jeżeli nie wiecie co to jest, to nic, wkrótce o tym napiszę), o jedzeniu (różne przepisy, bo kocham gotować), rysowaniu (może jakiś tutoralik, wedle życzenia), filmach (jestem fanką kinematografii, ale i niespełnioną vlogerką), modzie (uwielbiam modę), kosmetykach (może jakiś podbije moje serce?), podróżach (kocham podróże!) i ogólnie o tym, co mnie otacza (czyt. przemyślenia).

Mam nadzieję, że was nie zanudziłam!
Do zobaczenia wkrótce!


                                                                                                                                         Aria.

Komentarze

  1. Zapowiada się ciekawie ;)

    ~Ridle

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za tutorialikiem, jak ty to rysujesz ^_^
    http://trytodesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie